نمایشگاه شرکت عمران و معماری آریابنا



شرکت عمران و معماري آريابنا پنج سال سابقه در زمينه طراحي و اجراي ساختمان هاي مسکوني، تجاري و ويلا در شهرستان شهرضا مي باشد که به منظور سهولت در انتخاب و راحتي مشتريان گرامي در زمينه مشاهده طرح ها و انتخاب طرح موردنظر بر آن شديم تا نمايشگاهي با بيش از 300طرح در زمينه هاي طراحي داخلي، طراحي نما، طراحي محوطه سازي، طراحي بام سبز، طراحي Master Room، طراحي تخصصي آشپزخانه در محل شرکت داير نماييمو از کليه همشهريان گرامي دعوت به بازديداز اين نمايشگاه مي نماييم.
نمايشگاه شرکت به صورت تخصصي در زمينه هاي زير مي باشد.
1.طراحي داخلي: در اين قسمت بازديدکنندگان مي توانند انواع طرح هاي داخلي شامل طراحي کناف سقف، طراحي ديوار هاي داخلي، کف، TV Room، رنگ بندي، پارتيشن بندي و نورپردازي هاي مختلف را در زمينه طراحي داخلي مشاهده و بسته به ساختمان موردنظر و کاربردي آن موارد فوق را انتخاب و به کارشناسان آريابنا ارائه داده، طراحي ساختمان موردنظر طبق سلايق مشتري انجام گيرد.
2.طراحي نما: در اين بخش از نمايشگاه طراحي هاي نماهاي خارجي که توسط شرکت انجام گرفته در معرض بازديد مشتريان قرار گرفته که در صورت نياز آدرس آن براي بازديد به مشتريان داده خواهد شد. در زمينه طراحي نما بسته به بودجه کارفرما شرکت در سه قسمت متوسط، خوب و عالي با مصالح مختلف طراحي هاي لازم را انجام مي دهد و مشتريان محترم با بازديد از نمايشگاه در زمينه نماهاي خارجي مي توانند کليه نماهاي طراحي شده در سه زمينه کلاسيک، حجمي، مدرن و ... را مشاهده و انواع عکس ها و رندرهاي شرکت را با انواع رنگ ها، مصالح و نورپردازي هاي گوناگون بازديد و بسته به سليقه و مساحت نماي ساختمان طرح موردپسند خود را انتخاب و به کارشناسان آريابنا ارائه دهند تا طبق اصول و علم معماري بر روي نماي آنها اعمال شود.

3.طراحي بام سبز: شرکت عمران و معماري آريابنا براي اولين بار در شهرستان شهرضا اقدام به اجراي بام سبز نموده است.
به صورت کلي بام سبز (Roof Garden) تبديل فضاي پشت بام به يک مکان سبز و تفريحي مي باشد. در اين طراحي تمامي فضاي پشت بام طراحي و در گوشه و کنار آن فضاهاي سبز، باغچه، گلدان گل (Flower Box)، آلاچيق، باربيکيو، نيمکت و ... طراحي مي شود و در اصل يک پارک اختصاصي در آپارتمان ها و ساختمان هايي که داراي فضاي کافي براي فضاي سبز و حياط نمي باشد را ايجاد مي نماييم. تمامي باغچه ها بر روي سقف ايجاد شده و طراحي ها و ديتايل هاي خاصي که شرکت در دست دارد آب اضافي باغچه ها زهکشي شده و به فاضلاب هدايت مي شود.
4.طراحي محوطه سازي حياط: با توجه به اينکه چهل درصد از فضاي هر ساختماني را حياط تشکيل مي دهد طراحي محوطه حياط يکي از مهمترين اصول طراحي هر ساختمان مي باشد. در اين قسمت با طراحي و ايجاد باغچه هاي متنوع گل و گياه با ارتفاع و عرض مختلف، آبنما، آلاچيق، فضاي رفت و آمد طراحي، متريال کف و حتي تاب و سرسره، شرکت آريابنا حياط شما را به يک مکان کوچک تفريحي تبديل مينمايد.
5.طراحي اتاق خواب والدين (Master Room): شرکت آريابنا در ساختمان هايي که داراي اتاق خواب با مساحت قابل توجه (25 مترمربع به بالا) مي باشد را به صورت تخصصي طراحي مي نمايد.
در اين قسمت ابعاد دقيق اتاق خواب برداشت شده و بصورت جز به جز طبق سليقه کارفرما طراحي مي شود و در آن طراحي هايي از قبيل کتابخانه، شومينه، وان شيشه اي، ميز آرايش، LCD، مبلمان کامل، تخت و حتي مکان تابلو در اتاق خواب طراحي شده و يک فضاي کاملا ايده آل به مشتريان محترم ارائه مي شود.
6.طراحي ساختمان هاي دوبلکس و تريبلکس: کارشناسان آريابنا در زمين هاي بالاي 300 مترمربع توانايي اجراي طرح هاي ويژه خود (از قبيل ساختمان هاي دوبلکس، تريبلکس، اشرافي و سازه هاي خاص) را دارا مي باشند که بسته به سلايق و نظر کارفرما بهترين طرح ممکن (سنتي، اروپايي، مدرن) را ارائه خواهند داد.
7. شرکت عمران و معماري آريابنا در زمينه طراحي آشپزخانه،دستگاه پله بصورت الماني و تخصصي، طراحي حمام هاي خاص و بصورت کليه طراحي هاي ساختماني در خدمت مشتريان گرامي مي باشد و از همشهريان عزيز دعوت به بازديد از نمايشگاه آريابنا مي نماييم.




1394/12/08