اطلاعیه

اطلاعیه

شرکت آريابنا در زمينه طراحي، محاسبه، پيمانکاري و نظارت بصورت مراحل زير در خدمت مشتريان گرامي مي باشد.
پس از بازديد از ساختمان و متراژ دقيق سازه در زمينه نماهاي خارجي، دکوراسيون داخلي و پلان جلسه اي با کارفرما برگذار نموده و بصورت کلي مصاحبه اي در زمينه رنگ، طرح، نوع مصالح، نورپردازي، مقدار هزينه مدنظر کارفرما و... برگذار مي شود براي مثال سه نوع تراز از لحاظ قيمت اجرا در طراحي نما مدنظر شرکت مي باشد.
تراز يک: در اين نوع طراحي از مصالح سطح بالا همانند چوب، کامپوزيت و انواع سنگ استفاده مي شود و بسته به سليقه کارفرما طراحي نماي ويژه اي طراحي مي شود.
تراز دو: در اين نوع طراحي قيمت اجرا حد وسط تراز يک و تراز سه مي باشد و از مصالحي همچون سنگ هاي تراورتنو آجرهاي نما بصورت نصف نصف استفاده مي شود و بسته به نوع نما در قسمت هاي مختلف حجم خطوط موازي،گره چيني، نرده و... استفاده مي شود.
تراز سه: در اين طراحي حداقل هزينه اجرا مدنظر بوده و از مصالحي همچون آجرنما، سنگ هاي گيوتين (70%) و براي تنوع و زيبايي نما از سنگ هاي مختلف تراورتن (30%) استفاده مي شود که در قسمت هاي مختلف نما شکستگي ها و حجم هاي مختلفي داده مي شود که بر اساس اصول معماري و عمراني حداکثر استفاده را ار حداقل مصالح در طراحي نما مدنظر قرار مي دهيم.
پس از متراژ، مصاحبه و تعيين تراز مالي متوسط کارفرما کارشناسان معماري آريابنا شروع به طراحي نموده و پس از چند روز طرح اوليه را بصورت عکس سه بعدي در اختيار کارفرما قرار مي دهند. در اين قسمت کارفرما طرح را مشاهده نموده و در صورت نياز، رنگ، نور و يا قسمتي از طرح را بسته به سليقه خود تغيير مي دهد و پس از اعمال تغييرات و تاييد نهايي کارفرما و طراحي نهايي شروع مي شود که در نهايت يک آلبوم کامل شامل کليه عکس هاي طرح در روز از کليه زوايا، کليه عکس هاي طرح در شب با نورپردازي ارائه کليه دتايل هاي اجرايي در صورت نياز، اندازه گذاري کامل کليه قسمت ها به کارفرما ارائه مي شود که با وجود اين آلبوم در صورتي که اجرا توسط خود کارفرما هم صورت گيرد هيچگونه مشکلي و سوالي در اجرا بوجود نخواهد آمد.
با توجه به اصل مشتري مداري که در صدر اصول شرکت آريابنا مي باشد پس از طراحي در صورت اجرا توسط کارفرما و در صورت نياز به ارائه موارد اجرايي و علمي شرکت آريابنا آماده ارائه پشتيباني و پاسخ به سوالات کارفرمايان گرامي مي باشد.